Thursday 14 July 2016

SYAWAL DATANG LAGI! SEMOGA SYAWAL TAHUN INI MEMBERI MAKNA BUAT ANDA :) SALAM AIDILFITRI KEPADA SELURUH UMAT ISLAM :)

Assalamualaikum dan salam 0-0. Ramadhan yang indah sudah berlalu meninggalkan kita, kini tiba masanya kita menyambut Syawal yang tiba dengan hati yang gembira dan sederhana. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN saya ucapkan kepada squad DONCORLEONE dan semua umat islam. Lupakan segala salah dan silap dan buka buku baru. Setiap manusia tidak akan lari dari melakukan kesilapan. Semoga kita menjadi lebih baik dari semalam. Dalam gembira kita jangan lupa kepada mereka yang telah meninggalkan kita. Sama sama kita mendoakan agar mereka ditempatkan di kalangan orang orang yang beriman.


DISINI SAYA INGIN BERKONGSI BERSAMA ANDA BAGAIMANA SUASANA DI PAGI RAYA BERSAMA SAYA :)


Haaaa inilah keluarga tercinta saya.Pagi pagi lepas solat raya bersalaman dan meminta maaf antara satu sama lain dan semoga menjadi insan yang lebih baik dimasa akan datang. Afham mintak maaf ye umi daddy kalau ada terkasar bahasa ter ter apa yang tak sengaja. Sayang semua :) Yang belakang tu my siblings kalau berminat pm tepi okay xD

Kalau tadi kita dah tengok family saya okay now saya nak belanja gambar dengan cousin saya pulakkk, haaa yang ni pun kalau berminat boleh pm tepi jugak yee, tapi jaga jaga abang dia memerhati ni. hehehe :D
1 2 3 SENYUM!!! hehe ni nama dia akiff. Comel kan cam abang dia gakkkk :)

Okay ni pakcik pakcik saya yang ganteng lagi comelll tapi yg baju coklat tu bukan pakcik ahh yee, itu my lovely father huhu. Haa yang kat belakang sebelah saya tu adik saya tapi dah macam abang en sebab besar dari saya hewhew. Kurus takpa asal senang hati sudah :p


   Dalam kegembiraan pasti ada kesedihan yang datang melanda, di pagi raya kami melawat kubur arwah atuk saya di Perak. Semoga roh nya tenang disana. Memang rasa lain sikit la tahun ni sebab takda tokwan sebab setiap tahun tokwan ada kann. Tapi takpa afham redha dengan apa yang berlaku. Sesiapa yang pergi menghadap illahi tidak akan datang kembli kepada kita. Semoga kita hargai apa yang ada di depan mata dan sesiapa yang ambil kisah pasal kita. Hargailah!! Alfatihah ......



No comments:

Post a Comment